Blogpostajánló


Blogok, amelyekből blogbejegyzést ajánlok:

Komplex blog | Keresőoptimalizálás, SEO blog | Gerillamarketing blog
Blog Pécs | Pécs blog | Online marketing mix

A régebbi blogbejegyzések ajánlója:

Friss SEO híreket, új gondolatokat a folyamatosan frissülő szakmai blogunkban talál:
» SEO, keresőoptimalizálás blog

Komplex blog

Én írom: Bognár László

» Amikor a hirdetés beleszól a cikkbe

Na, az a valami, amikor valamely komor tartalmú cikket egy vidám hirdetés szakít meg az online hirdetések természetes velejárójaként. Az online marketingben szinte kivédhetetlen, hogy a hirdetések – amelyeknek igen nagy szeme van a bevételek sorában – beleszóljanak a tartalomba. Most ilyen esetekre mutatok példákat a komplex blogban.

» Molett modellt keres Pécsett a Lady Moletti

A mű-manökenek helyett a valódi, a mindennapi életből vett lányok-asszonyok veszik át a ruha bemutatókon, a televíziós képernyőkön a divatos holmikat. Ezután már a pécsi Lady Moletti esetében is így lesz, webáruházuk képernyőjén pécsi hölgyeken láthatjuk majd a molett divat termékeit.

» A Volkswagen botrány

Most aztán tényleg mondhatjuk, hogy a botrány megrázta az egész világot! A Volkswagen dízel botránya tényleg ilyen. Gondoljunk csak bele, a VW, mint Európa autóiparának óriása az európai piac majdnem negyedét uralja termékeivel. Az utak mondhatnánk hemzsegnek a Golfoktól, Skoda Octaviáktól, SuprB-ektől, SEAT-októl, Audiktól.
Bár a hamis szoftverrel elért hamis környezetvédelmi és teljesítmény adatok “csupán” a dízel járműveket érintették, de a VW benzines eladásai is csökkenni kezdtek. És akkor még a tőzsdei veszteségekről, visszahívásokról nem is beszéltünk…

» A Fodor Ibolya dráma

Ritka, hogy egy önkormányzati képviselő három hónap alatt országos hírnévre tegyen szert. Fodor Ibolya pécsi képviselőnek ez fényesen sikerült.
Azt is kevés önkormányzati képviselő mondhatja el magáról, hogy folyamatosan tüntet ellene egy város lakossága. Fodor Ibolyának, aki a Fidesz ajánlásával került a pécsi képviselő testületbe, ez is sikerült!

» Autókölcsönzés SEO szemüvegen át

Vajon hogyan keresnek rá az emberek egy-egy dologra, fogalomra, személyre az emberek az interneten? SEO szempontból ez korántsem mindegy.
A bejegyzés annak néz utána, vajon miképpen keresnek az emberek autókölcsönzőt? Autókölcsönzés, autóbérlés, autorent, rent a car – vagy mi a nyerő?

» Pécs: a városi tv lement kutyába

Kutya egy ügy ez a kutyaügy! Az önkormányzat láthatóan nem képes kikecmeregni a feladatból. Hozzá nem értés ezerrel, ez van most Pécsett.
Arrogancia, kivagyiság, magasan hordott hivatali orr – ez most a lakosság szolgálatának minőségi mutatósora. Vagyis kutyába vesznek…

» Kutyául működik Pécsett az ebrendelet

Na, ez a kérdőív vagy mifene, amit a pécsi önkormányzat küldött a város polgárainak, ez bármely történelmi időben mintapéldája lehet a hivatali hülyeségnek.
Se megszólítás, se aláírás, viszont fenyegetés büntetéssel, az viszont van benne.
Eb ura fakó!

» Kálmán – Geszti: milyen a blogger stílus

Taknyos kis írásnak is mondhatnánk ezt a bejegyzést, ha Geszti Péter ama kijelentését vesszük alapul, hogy nem harcol takonnyal.
De inkább legyen ez egy helyzetelemző írásként elkönyvelt darab, amely Geszti Kálmán Olgánál tett látogatását dokumentálja, meg az előzményeket…
Na és akkor nézzük, milyen is a blogger stílus.

» Horgászni jó

Vízek partján régen és most. Nagy a különbség! Szerzőnk huszonegyedik századi horgász szeretne lenni.

» Kócos bejegyzés

Micsoda sértés, ha az ember a mesterfodrász munkájáról azt mondja: kócos a lány! Ez a bejegyzés egy ilyen önkéntelen sértés története, amely a CLIPS Nemzetközi Fodrász Iskola művészeti vezetőjét, Palotai Olivért érte. Ráadásul a blog szerzője által.

» A piaci behatolás feltételeiről

Számos iparág jellemzője, hogy úgynevezett multik uralják a piacot és így a helyi, hazai vállalkozásoknak nagyon kell iparkodniok.
Nincs ez másképp az autóbérlés, az autókölcsönzés piacán sem – a terepet ezúttal Magyarországra, sőt koncentráltan Budapestre értve.
Avis, Hertz – nincs olyan sarka a világnak, ahol ne ismernék ezeket a cégeket.
De itt, Budapesten már a Koala Autorent is “labdába rúg”!

» Spicceseknek sofőrszolgálat

Számtalan oka lehet annak, ha az autós “inni kényszerül” vagy muszáj autóval mennie oda, ahol bulizni – és értelemszerűen és kikerülhetetlenül, sőt örömmel – inni fog.
Ilyenkor jól jön a Sofőröm Sofőrszolgálat, amely Budapesten hazaviszi az autóst a saját gépkocsiján.

» Orbán antikommunizmusa

Nincs kommunista-veszély Magyarországon! Se a belső, se a külső feltételek nem kedveznének egy kommunista hatalomátvételi kísérletnek, tehát Orbán antikommuniszmusa csupán a hatalom megtartását célzó taktikai elem?
Az igazi antikommunisták: Pinochet vagy a görög tábornokok nyilván mosolyognának Orbán Viktor mű-antikommunizmusán.

» Új lakatfal: dicsérni jöttem Caesart

A hatalom – legyen bármilyen kicsinyke hatalaom is, mondjuk egy kicsinyke ország kicsinyke önkormányzata akár – zsigerből mindenre rátenné a kezét, birtokolna bármit, amitől azt reméli, hogy hatalmát fogja erősíteni, híveket szerez vele önmagának.
Bármilyen meglepő, a pécsi lakatfal is ilyen természetű.
A bejegyzés nyomon követi azokat a fázisokat, ahogy az önkormányzat először még megvetően bámul a köznép mafla szórakozására, aztán brutálisan rátenné a kezét a népszokásra majd amikor ez visszatetszést kelt, akkor már “okosan”, finomodó módszerekkel habzsolja be a kezdeményezést… Caesar tehát dicséretet érdemel – felvilágosult abszolutizmusba hajló magatartásáért.

» Mai kereskedők és a dupla PR

A mai kereskedők semmivel sem ügyetlenebbek elődeiknél! Az más kérdés, hogy eszköztáruk teljesen megváltozott. A régi boltok még az offline világ boltjai voltak, ahol az ingyen parkolás, az interneten nyújtott kedvezmény, sőt a webáruház vagy az országos házhozsztállítás fogalmai ismeretlenek voltak.
A dupla PR egyébként a PageRank és Public Relations összetételekből adódik.
A bejegyzés számos példán át mutatja a példákat, Budapesttől Pécsig. Fénymánia Lámpabolt, SONY Center Pécs, Bútor Outlet webáruház, Molett Divat webáruház … és sorolhatnám tovább.

» Orvosi váró 4. A folyosó

Ha rövid a kórházad – told meg egy lépéssel. Vagyis nyomd ki a betegeket, a velük való konzultációt, sőt ha lehet, az ápolásukat is a folyosóra.
A beteg azt fogja tapasztalni, hogy az így megnövelt térben sem lesz több ideje az orvosoknak, s megrögzött szokásaikat sem vetkőzik le.
Azok persze, akik már Londonban rendelnek, azok már más rendszerhez szoknak.
És a fiatal orvosok és doktornők? Vajon legyűrik-e a megcsontosodott, betegpártinak nem mondható szokásokat? Például a falon aláírást? És a folyosót!?

» Keresőoptimalizálás apróra hangolva

A keresőoptimalizálás egyfelől össznépi hozzáértésként értelmezendő, akár csak a foci, másfelől viszont unortodox keresőoptimalizálási megoldásokra sarkall egyeseket! A legújabb ötlet szerint nincs is más teendő, mint a kéretlen e-mailben ajánlkozónak elküldeni az apróhirdetésünket, linkkel persze, amelyet aztán a kedves megbízott több száz, apróhirdetést ingyen közzétevő portálhoz juttat el.
Egyetlen kalajmajka azért adódik: sajna az unortodog keresőoptimalizálás felrúg mindenféle Google szabályt, s így ezt a módszert aligha ajánlhatom.
Azt mondtam egyetlen kalamajka? Hát több is akad, de akit ez részletesebben is érdekel, az látogasson el a Keresőoptimalizálás apróra hangolva bejegyzéshez!

» Mehet a kukába a NOKIA headset

Pazarlásra kényszerítenek, amikor jól működő eszközöket cseréltetnek le egy vacak, nem szabványos vagy nem csereszabatos alkatrész pótolhatatlanságával. Így jártam most a NOKIA HS-21W headsettel, mert már csak nuku akku vásárolható hozzá, vagyis semmilyen. És emiatt mehet a kukába a jól bevált szerkezet. És helyette természetesen ugyanolyan funkciójú sincs.
Persze ezzel a gyártói magatartással máris létrejön a repedés a márkahűség falán! Hogy a fene vinné el!

SEO blog

 

» SEO: megjött Piszkos Fred a kapitány

» SEO dilemmák Chicago honlapjairól

» Keresőoptimalizálás történelem

Akár sok, akár kevés 10 év, az Első Magyar Keresőoptimalizáló (SEO) Verseny ekkor történt – és pontosan 2006 december 31-én 24,00-kor, fél év komoly versengés után fejeződött be. Ezt a versenyt ugyan a Bognár Stúdió nyerte, de mégsem ezt a tényt állítom a bejegyzésben középpontba, hanem a verseny hatását elemzem inkább a magyar online marketing, közelebbről a keresőmarketing fejlődésének elősegítésében.

» Keresőoptimalizálási hírek

A Google megígérte – a Google teljesíti: a responzive honlapok valóban őrzik jó helyezésüket a keresőtáblán, míg a csak asztali monitorra optimalizált honlapok lassan vissza csúsznak. Persze más dolgokra is fel kell készülnie a keresőoptimalizálóknak, SEO-soknak: itt az SSL, a https, vagyis a biztonságosabb internet ideje.

» Keresőoptimalizálás, SEO kezdőknek

A keresőoptimalizálás, angol rövidítéssel SEO, igen fontos szerepet tölt be az online marketingben, egy-egy cég, vállalat, szervezet, vállalkozó életében. Ha nem érhető el a honlap, akkor hiába minden erőfeszítés, az internetről remélt látogatók, potenciális vásárlók, bérlők elmaradnak. A keresőoptimalizálás alapjaival ismerkedőknek a Bognár Stúdió egy microsite-tal siet a segítségükre. Erős alapok – erős honlap a végeredmény!

» Online patika

A patika ma már egészen másmilyen funkciókkal bír, mint régen. A huszonegyedik századi patika vagy nevezhetjük gyógyszertárnak is, már társadalmi felelősséget vállal az egészséges életvitel tekintetében. Felelősséget vállal a környezetvédelemért és az emberek egészségéért. És természetesen már online is széles választékot nyújt, vagyis webáruházat működtet, miképpen ezt a SIPO Patikák lánca is teszi Pécsett és Budapesten egyaránt.

» Új hullám: ismerős törlése

A menekülthullám megítélése barátságos széttördelésére is alkalmasnak bizonyult. Valóságos hullám indult el: az ismerősök törlésének hulláma blogból, Facebookról, Google+ -ból.
A bejegyzésben az okok mellett a kitiltás technikai lépései is megtalálhatók.

» A keresőoptimalizálás vihara előtt

Vihar jön! Google vihar. “Vérszomjas állatok” fognak potyogni az égből: pandák, pingvinek, galambok :-) És megkérdik tőlünk: mobilbarát a honlapod?

» A keresőoptimalizálás ritmusairól

A keresőoptimalizálásnak van ritmusa? Már hogyne volna! Tiszta zene az egész internet, az online marketing, a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás is. Erről szól a bejegyzés – csak fül kell hozzá! :-)

» Béke, SEO, befolyásolás

A magyarországi, úgynevezett nemzeti konzultáció intézménye finoman szólva is erősen megosztja a véleményeket Magyarországon és az Unió országaiban és hivatalaiban egyaránt. A legutóbbi nemzeti konzultáció pedig egyenesen kiverte a demokratáknál és a demokratikus pártoknál a biztosítékot.
Ugyanis  “a bevándorlásról és a terrorizmusról” szóló, több millió példányban kiküldendő anyag a szociológiában megengedhetetlen kérdésfelvetései, a fogalmakat összemosó manipulációi révén közfelháborodást keltett. A SEO, a keresőoptimalizálás szavakkal, kifejezésekkel dolgozik, nem csoda, ha eme szakmai ág is “megszüli” a felháborodást, még ha szakmai bloghoz illően pianóban történik is a figyelemfelhívás.

» A moderáció szükségességéről

A SEO blog kísérletet tesz az ártani akaró hozzászólók és hozzászólások tipizálására és kezelésük módjára. Ma már a moderáció nélkülözhetetlen. Felelősségünk a magunk honlapja, blogja, bejegyzése irányában a legnagyobb – védelmeznünk kell.

» SEO-n innen, SEO-n túl

Mint a mesében – SEO-n innen, SEO-n túl, ahol a kurtafarkú malac túr… :-)
De ez a blog bejegyzés mégsem mese, hanem a SEO eszközeinek más célú felhasználásáról szól.
Példákat is kapunk, elsősorban a Google Trends eszköz használatával kapcsolatban.

» Amiért az internetadó elfogadhatatlan

Az internetadó elfogadhatatlan ötlet, mert nem segítené, hanem éppen ellenkezőleg, visszafogná a fejlődést.
Elég, ha Castells művére gondolunk, hogy belássuk ezt – A hálózati társadalom kialakulása címmel.
Tüntetésekre került sor országszerte, Budapest mellett például Pécsett is.
De lássuk az érveket az internetadó ellenében!

» Mi jön a PageRank után?

A változások előbb-utóbb a múlt darabjává teszik a PageRank-et, a Google által létrehozott “mérőszámot”, amely egy-egy honlap fontosságát tükrözte az interneten.
A kiszivárgott hírek szerint jogos a múlt idő használata.
De mi jön a PageRank után kapaszkodóként?
Egyesek a Domain Authority és a Page Authority fogalmában vélik megtalálni az utódot. Vajon igazuk van? – ennek jár utána a SEO blog bejegyzése valós számsorokat és sorrendeket tanulmányozva.

» Webmestereszközök álfelhasználók

A webmestereszközök lehet a Bing, de lehet a Google eszköze is. Mi most az utóbbiról beszélünk. Pontosabban arról, hogy a nagyon hasznos eszköznek lehetünk akár álfelhasználói is.
Ez akkor fordulhat elő, ha nem jól lépünk ki a már nem kezelendő honlap webmestereszközéből. Na, de akkor hogyan kell jól kilépni? – erre a kérdésre kapunk választ a SEO friss híreinek tárházában.

» SEO, PR, reklám

A SEO munka természetszerűleg PR-jellemzőkkel is bír, hiszen az online marketing része, és a részek nem csak egymást kiegészítve válnak eggyé, hanem gyakran egymásba is csúsznak.
Így aztán előfordul, hogy egy-egy SEO, keresőoptimalizálás momentum tudatos és nem tudatos reklámmá, PR eszközzé is válik.
E jelenségek mögé igyekszik bepillantani egy SEO-s, PR-t és reklámot is megvalósítva :-)

» Légy szakértő

A SEO szempontja megkívánja, már ha a keresőtáblán jó helyezést akar elérni valaki, hogy az adott weboldal, akár honlap, akár blog vagy bármi egyéb készítője hiteles és elismert személy, cég legyen. Vagyis szakértő.
A szakértővé válás persze nem spontán folyamat!
Mit kell tennie annak, aki egy-egy téma szakértője kíván lenni az interneten? – erről szól a seoblog Légy szakértő című bejegyzése.

» Geszti és a kultúrgettó

Amikor Geszti Péter kifakadt új, közösségi klipje kapcsán – mármint az azt ért támadások miatt -, talán csak egy dolgot nem vett figyelembe: az újságírás és részben a blogírás egyik törvényszerűsége a negativitás. Vagyis az online újságírás is szívesebben emeli ki a negatívumokat, mint a pozitív vonásait valaminek.
Egyébként kultúrgettósodás ügyben az a véleményem, hogy az olvasó ember számára létezik átjárás!

» SEO iparágak: a linkipar

A blog bejegyzés szerint ha egy új jelenség feltűnik az online marketing, a keresőmarketing, a SEO – vagyis a keresőoptimalizálás – egén, arra azonnal iparágak települnek Glóbusz-szerte.
Ilyen jelenség a linkipar is, amelynek jelentős része darab az darab alapon, vagyis relevancia nélkül biztosítja a keresők sorrendjének megváltoztatását célzó linkeket.
Míg a természetes linképítés (linkbuilding), amely a honlap szélesebb körben való megismertetését célozza helyén valónak és szükségesnek bizonyul, addig a kifejezetten a pénzre utazó, csakis a SERP-ben elfoglalt helyezések eltérítését célzó “tevékenység” – tilos és egyre inkább értelmetlen is.

» SZOLGÁLTATÁS: REFERENCIÁK A HONLAPON

A szolgáltatás különleges árucikk, mivel nem fogható kézbe, mivel még nincs is készen!
A szolgáltatás tehát majd csak a megrendelése után lesz valóságosan működőképes, igazi áru.
A vásárló persze tájékozódhat. Számára a referenciák adnak iránymutatást.
Minderre példát egy költöztetéssel, bútorszállítással foglalkozó cég honlapjáról merítünk és ez a cég nem más, mint a Profi Költöztetés.

» Az autóbérlés teljesítményrése

Az átverés, amely több szolgáltatás esetén is teljesítményrésként jelentkezik, igen egyszerű ésapróbetűs résznek titulálják!
A Koala Autorent igen ügyesen használja fel a másoknál fellelhető hiányosságot: eleve kizárja honlapján azt, hogy a vásárló nála is így járhat. Erős marketing fogás!

» Apartman másképp

Jobban kell csinálni, mint ahogy a konkurencia csinálja – így szól a marketing törvény! Így van ez a szállásadók, a hotelek és az apartmanok világában is.
Ilyen szempontból érdemes felvinni egy-egy honlapra az időjárás előrejelzés valamelyik oldalát, mint ahogyan azt egy pécsi, belvárosi szállás, az Angelica Apartman esetében is látjuk.

» SEO célkereszt

Mindenkinek a maga keresztje! A SEO-nak nyilván SEO célkereszt jut, cipelni való.
Komolyra fordítva: ez a bejegyzés azokat a legfontosabb tényezőket veszi számba, egyetlen ábrán, amelyek meghatározó fontosságúak egy-egy honlap keresőkben elfoglalt helyét illetően.

» Egészséges erotika a reklámban

Örök vitatéma, vajon a reklám tényleg annyira egyszerűen működik, hogy elegendő kisgyereket, kiskutyát (újabban macskát), de kiváltképp szép női bájakat mutatni az eladandó áru mellett a nagyérdeműnek és az máreis rohan megvásárolni a portékát?
Hát nem egészen – állítják mások, a blog bejegyzés szerint igaza van a példaként hozott Ogylvinek: aki egy terméket keres éppen, azt hidegen hagyják a szűzek és az ebek is, azt az embert csakis az áru fogja érdekelni.
Ő csakis a könnyen elérhető információkban érdekelt!

» Szerencse és balszerencse

A marketingben persze, hogy számít a szerencse – állítja a bejegyzés. Webáruházi szerencsekerék, Facebookon ígért nyeremény a lájkokért és folytathatnánk a sort…
Ám a SEO-ban aligha beszélhetünk szerencséről: ott mindennek a helyén kell lennie a jó szereplés érdekében!

» Kulcsszavak kiválasztása: a molett SEO és a karcsú darts

A megérzéseinkre épített SEO-nak (magyarul keresőoptimalizálásnak) aligha van helye a megalapozott munka során. A SEO alapját mért számoknak, trendeknek, találatoknak kell jelentenie. Példaként a bejegyzés a Lady Moletti Divatáruház által adott feladat grafikonos megoldásait mutatja be, egy hasonlat kiséretében. Ez utóbbi szerint “a SEO egy olyan darts játék, amelyben a tábla is mozog”! A molett divat témakörének kulcsszó választása talán példaként szolgálhat más munkák során is.

» Fojtik-Veres: A nagy túlélő. Időutazás a marketingben

A pécsi könyvbemutatót a Műveljük a marketinget címmel látták el, de ott nem kellett felkiáltanunk, hogy mit műveltek fiúk (és lányok), mert amit műveltek, azt az Akadémiai Kiadó védőszárnyai alatt tették – kiművelt emberfők sokaságának kedvéért.
Kedvünk persze csak-csak volna, de vajon lesz-e hozzá fizetőképes kereslet?!
De a lehető legkomolyabbra fogva: a könyv, amelynek részben írói, másfelől pedig szerkesztői az Elnyújtott élvezet c. korábbi marketing mű szerzői – jelentős munkát tettek az asztalra.
A Nagy túlélő. Időutazás a marketingben azt adja, amit ígér – időutazást a marketing tengerén. Ám a blog bejegyzésben nem a könyv recenzióját “készítettem el”, hanem a könyv által csiholt gondolatokról és tapasztalataimról számolok be.
Így aztán természetesen túlsúlyra jut a SEO, az új marketing, az online, a digitális és egyben totális sőt brutális :-) marketing.

Gerillamarketing blog

A gerillamarketing blog emblémája

» Életet visznek az egyetemekre

Vajon a magyar egyetemeken van-e a valódi terhe a juhász képzésnek? Ilyesmire valók-e az egyetemek avagy csupán a szűkös anyagiak miatt “züllik az egyetemi oktatás” mélyen a valódi feladatai alá?!
A bejegyzés helyt kapott az Index címoldalán is – ezért ilyen magas a látogatók-vitatkozók, a hozzászólások száma.

» Vegytiszta negatív kampány

Ismét Pratkanis és Aronson a hivatkozási alap, amikor egy negatív kampányt megtestesítő “objektum” bemutatása történik meg. Az objektum egy Sellyén terjesztett választási szórólap, amelyen igen vad állítások jelentek meg a szociáldemokrata képviselőjelöltről. Akit a blog bejegyzés írója történetesen ismer. És másképpen ismeri, mint ahogy meg akarnák őt ismertetni vele és a választókkal a 2014-es parlamenti választások alkalmával.

» Sallert a kopaszra!

A bejegyzés zászlók pécsi történetében mutatja meg a hatalom kétarcúságát. Egyfelől a szigort, másfelől a trehányságot. A kettős mércét, a ön- és közbecsapást! Zászlók, amelyeket cibál a szél. A kormánymegbízottnak a Facebookon hívjuk fel a figyelmét hivatala piszkára. A hivatalnok intézkedik. A zászlókkal Pécsett már minden rendben van. Minden rendben van?

» Mit veszít az ország a bloggerek elhallgattatásával?

Jön! Vajon veszélyes-e a blogger társadalomra? Íme, itt az új médiatörvény! Egyfelől azt állítják: gumitörvény, amely az öncenzúra révén tulajdonképpen a hatalom szájkosara lesz. Másfelől azt harsogják: az élét már elvette az uniós közbelépés, most már szelíd törvény ez, amelynek betartását nem is a hivatal, hanem szakmai társszervek végzik majd.
Vajon lesz-e valami a beígért blog harakiriből?
Azóta tudjuk: az ellentmondásosság továbbra is jellemzi a törvény alkalmazásának gyakorlatát. Erre a példát már az első napokban megmutatta a Népszava elleni vizsgálat beindítása!
(Egy cikkhez írt komment volt a casus belli.) Az iszonyú mennyiségű hozzászólás jól mutatja: az Index törzsközönségét érdekli a Gerillamarketing blog!

» A demokrácia bekaphatja

Jevgenyij Morozov nyomán a magyar cybertérben: a hatalom már éretten dolgozik! És az egyik harci eszköze: Deutsch Tomi.

Pécs blog

» Frissült az ingyenes SEO ismeretterjesztő honlap

A bejegyzés a keresőoptimalizálás alapjait ismerteti nagy vonalakban. a bejegyzésben egy beszédes kép is helyet kap, íme:

Az online marketing mix táblája

Persze ez a tábla csak ízelítő a keresőmarketing világából. A részleteket a blogban találja.

» Biztonsági marketing

A https-re térnek át sorban a honlapok, hiszen ez a honlap üzemeltetője és a látogató biztonságos kapcsolattartásának eszköze. De a blogbejegyzésben utat találunk a marketing múzeum irányába is.

» Figaro suli

A “blog Pécs” olykor kitekint a nagyvilágra és külön sorozatban mutat be érdekes budapesti honlapokat is.
Ennek a sorozatnak a darabja a Clips Nemzetközi Fodrász Iskola honlapját bemutató bejegyzés is.
A bejegyzés írója könnyed, “fiatalos stílusban” mutatja be a figaro-palánták világát :-)

» Pécsi webáruházak

A Pécsi honlapok sorozat különleges darabja ez: hiszen lámpással kell keresnünk azokat az okokat, amelyek egy webáruház jelzőjeként “megtűrnek” egy településnevet. A webáruházak sajátossága éppen az, hogy határokat nem ismerő módon bárhol behozhatók és nem köthetők egy-egy helyiséghez. Vagy mégis? Olykor igen! Hogy mikor van olykor, azt megtudhatjuk a bejegyzésből, amely a SONY Center, a Klubmedia Samsung, a Lady Moletti, a Parfümtár jellemzőit veszi górcső alá.

» Pécsi honlapok: Lady Moletti webáruház

A pécsi honlapok sorozat második darabja az Átrium Üzletház földszintjének jeles üzletét, a Lady Moletti Divatáruházat, illetve annak honlapját mutatja be.
A fizikailag is létező bolt webáruháza persze bárhonnan elérhető. Molett divat – bárhol vevő akad rá. Kis tréfával duci honlapnak is mondhatnák ezt a pécsi webáruház honlapot! Sőt, mondjuk is a blogbejegyzésben :-)

» Pécsi honlapok: honlapkészítés + keresőoptimalizálás

A blog bejegyzés bemutatja a pécsi honlapkészítés egyik sajátos műhelyét, a Bognár Stúdiót, amely különösen a keresőoptimalizálás (SEO) területén szerzett hírnevet magának.
Vagyis egy különös összeadás képletét kapjuk: honlapkészítés + keresőoptimalizálás = Bognár Stúdió Pécs.
Nekünk különösen azért tetszik ez a képlet, mert rólunk szól :-)
De ez a bejegyzés azt is elárulja, hogy a Blog Pécs blogon sorozat indult – melynek első darabja ez a poszt -, Pécsi honlapok címmel.

Pécs blog 2.

» A pécsi Lady Moletti webáruház már a nyárra tervez

Hej, mégiscsak jó a duci lányoknak-asszonyoknak, a nyár európai divatja nekik is házhoz jön a Lady Moletti révén.

Online marketing mix

Ezt a blogot beintegráltuk a seo-keresőoptimalizálás blogunkba

» Autópark egy tipikus autókölcsönző cég kínálatból

Vajon milyen autóflottát állít ma föl egy tipikusnak mondható budapesti autóbérléssel, autókölcsönzéssel foglalkozó cég. Egy olyan, mondjuk, mint a Bérautó. Ezt tudhatjuk meg az online marketing mix blog friss bejegyzéséből!

» Marketing múzeum

Nem a pellengérre állítás, hanem a tapasztalatszerzés lehetősége állítja a marketing objektumokat a Marketing múzeum vitrinjeibe. Nem mellesleg a magyar vitrinfelelősök általában fényes pályát futnak be, hátha így járunk mi is :-)

» Autóbérlés új ruhában

Folyamatosan frissülnek a magyar honlapok is, folyamatosan térnek át az SSL biztonságot nyújtó formációjára. A Bérautó is ezt teszi új honlapjával, biztonságot nyújtva látogatóinak, az autóbérlést igénylő és megrendelő ügyfeleknek. Mostantól https előtaggal hívható képernyőnkre.

» A használt Volkswagen árzuhanása és az autóbérlés

A Volkswagen konszern – most már látjuk – sokkal többet veszít a dízel svindlin, mint amennyit nyert rajta. Nem csak az autó eladásai csökkennek, hanem a használt VW gépkocsik ára is esni kezdett.

» Csőtörések

A csőtörés frontján sem maradtak érintetlenül a dolgok, az eszközök, sőt a mesterek sem. A csőtörés rákfenéje annak pontos megállapítása volt és ma is az: hol van pontosan a csőtörés, hogy ne kelljen azt kutatva rombolni úttestet, járdát, szépen művelt kertet, fürdőszobai csempét. A megoldás a műszeres csőtörés elhárítás, de ez persze komoly tudást és beruházást is feltételez.

A sikert sikerre kell építeni

A Gemini Invest olvashatjuk a következőt: Legnagyobb sikereink!
És találunk is ott néhány szép, hasznos példát. Lám, így kell a sikert sikerre építeni – már ha értenek valahol a marketinghez.

» Egy autókölcsönző blogjáról

Egy autókölcsönző nyilván az autókölcsönzéssel fog foglalkozni a blogjában – ez vitathatatlan. De hogyan és miért? És azt az autóbérlés hívei számára hol helyezi el?
Ezekre a kérdésekre keresi a választ a megújult és az autózás, az autókölcsönzési szolgáltatás felé forduló Marketing blog.

» Autóbérlés duplán

A dupla szó itt annyit jelent, mármint az autóbérlés-autókölcsönzés témakörében, hogy a lakosság, a közületek illetve a cégek nem csak bérbe vehetnek autót, hanem a sajátjukat is bérbe adhatják egy autóbérlő cég segítségével!
Erről tudhatunk meg többet itt.

» Linképítés tippek avagy a link building

A keresőoptimalizálás két nagy összetevőre bontható. Egyfelől belső, un. on-site, ill. a linképítéssel megvalósuló külső összetevőre.
A bejegyzés a linképítés alapjait, szabályait ismerteti a gerillamarketing oldal érdeklődő olvasóival.

» Nézőpontok: satnyul a magyar

Ha egyszer rosszul leszel és felborulsz az utcán majd nagy eséllyel részegneg néznek és hajléktalannak, szóval olyasvalakinek, akinek nem kell segíteni, aki már hozzászokott, hogy itt fetrengjen a saját piszkában a kapuk mélyén – ez is a fejemben motoszkált, amikor lázasan az orvoshoz igyekeztem, erőmet beosztva. Ám a lift, az a kurva lift elakadt. Ott voltam én, aki szinte sosem használom az ördögi szerkezetet és a megmentők hada (két fő, na), akik szépeket gondoltak, amikor megtudták: ez a 190 centis, enyhén pocakos fazon az elsőn szállt be, hogy leszáguldjon a földszintig! Látszat és valóság ott szikrázik a történeteinkben. Gerillamarketinges hatások? Még az is lehet, hogy azt “vizsgáltam”?

» Munkaerő piac: mi is az az outplacement

Hát persze, hogy az Aarenson Consulting, a munkaerő közvetítés terén megkerülhetetlen cég oldja meg a feladatot, a kifejezés mögött megbúvó tartalmat, amely munkáltatónak és munkavállalónak egyaránt fényes érdekében áll, méghozzá eképpen:
“Az általunk nyújtott díjmentes outplacement szolgáltatás segít abban, hogy a leépítésből származó negatív hatásokat enyhítsük, valamint az elbocsátott dolgozók könnyebben találjanak új, számukra megfelelő munkahelyet.”

» Linképítés: van egy tippünk

A linképítés, vagy másképpen szólva a link building, elengedhetetlen feltétele az eredményes, hatékony SEO-nak, keresőoptimalizálásnak. Ehhez nyújt tippeket a bejegyzés, konkrét linkgyűjteményeket felmutatva.
A blogbejegyzés arra is felhívja a figyelmet: nem elég a főoldalt linkelni, ha az aloldalak tartalmát is meg kívánjuk erősíteni. Erre való az úgynevezett mélylink.

Akár a szerző heppjének is tekinthetjük az örökös megfogalmazását: a link egyszerre út és erő!