SAJTÓSZOBA – hírünk a sajtóban, a tv-ben, a rádióban és a weben

2023. december 2.
Lassan befejeződik a 2023-as év, hogy helyet adjon 2024-nek. Ám addig még két ajádékozós ünnep is előttünk áll. A Mikulás ünnep máris növelte munkám ez évi sikereinek számát, íme:

Gratuláció - címlapra került az írásom

Stratégiai partnerünk Google partner minősítést szerzett

2023.augusztus 3.
Az Impresszió online marketing Google partner minősítése azt jelenti, hogy párban az első magyar keresőoptimalizáló verseny győztesével erősen piacképes eredményeket tudhatnak maguk mögött. amit most a Google a kitüntető címmel jutalmazott.

A mesterséges intelligencia (AI/MI) témája mindent visz

Se szeri, se száma a témával foglalkozó írásoknak, bemutatóknak, ajánlatoknak. A ChatGPT valóságos forradalmat indított el. Természetesen engem is foglalkoztat a téma, s nem csak a SEO, a keresőmarketing miatt, hanem a gerillamarketinget érintően is.
Az utóbbival kapcsolatos bejegyzésem az Index címlapjáról is elérhető Blog rovat Blogketrecében landolt.

Gerillamarketing blogom bejegyzése Index címlapon

A mesterséges intelligenciával elbeszélgettem a gerillamarketingről

Viszonylag hosszú szünet után írtam bejegyzést a gerillamarketing blogomba, mivel a belső munkák alaposan leterheltek. De az AI/MI téma annyira fontos, hogy muszáj volt nagyító alá tennem. Így aztán a 2023-as év ebben a blogban februárral kezdődött el.

Gerillamarketing.blog.hu - a címlapon

Blogban a fűtési szezon magyar nyitánya

Most, 2022-ben is több alkalommal került ki a gerillamarketing.blog.hu blogom egy-egy bejegyzése az Index címlapján a Blogketrecbe. Mutatóban a fűtési szezonra váró bejegyzésem mutatom.

Blogban a fűtési szezon - címlapon

Bt. helyett e.v.

A KATA szabályainak változása miatt 2022 szeptember elsejétől a Bognár Stúdió Bt. helyébe lépett a Bognár László egyéni vállalkozó. A megváltozott cégadatok itt érhetőek el: Kapcsolat

2022 első napján a Napi.hu gazdasági magazin is elolvasásra ajánlotta gerillamarketing blogom bejegyzését:

Ez az év is jól kezdődik a Sajtószobában :-)

A 2021-es évet is egy blogketreces kiemeléssel zárhatom december 28-án a Sajtószoba bájtjain

Ezt az értesítést kaptam a Blog.hu szerkesztőségétől:

Sajtószoba hír: A pécsi focistadion építése el sem kezdődhetett kiemelve.

A Sajtószoba bájtjain örömmel mutatom:

2021. február 01.

A Sajtószoba bájtjain örömmel mutatom: megszületett az év első dupla, azaz két nagy olvasottságú portál ajánlása egy általam írt cikkre.
A téma a társadalmat jelenleg érdeklő koronavírus elleni harcban bevetésre szánt kínai vakcina körüli furcsa helyzet volt.
Megközelítésemben a marketing és a szociálpszichológia állt.
Az első képen a Napi.hu, a másodikon az Index címlapján a Blogketrec ajánlása látható.

Gerillamarketing a weben és a Sajtószoba hirdető tábláján
A Napi.hu a fenti módon ajánlotta írásomat
Blogketrecben
A Blog.hu az Index blogketrecében pedig így

2020. augusztus 24.

Újabb kiemelt, mások által ajánlott cikkeinkből:

Cikkünk híre
A Napi.hu is ajánlja olvasóinak a Kiegyenesítették Rogers görbéjét c. bejegyzésemet a gerillamarketing.blog.hu blogomból

2020. július 6.

A Sajtószoba jelenti: online sajtó megjelenéseinkből

Blog címlapon egy gerillamarketing blogbejegyzésünk
A Blog.hu újabban koszorúval ellátott fejlécképpel értesít a kiemelésekről
Most erről a bejegyzésről: Pécs és a lakatfal

Az Index címlapjáról elérhető, az úgynevezett blogketrecbe kiemelt blog fejlécre más típusú „babérkoszorú” kerül:

Blogketrecben, babérkoszorúval
Blogketrecben járt

Az értesítés komplett módon ilyen:

Megjelenés az Index címlapon
A koronavírus és a pártszimpátia

Vajon mennyire értékes egy-egy blog.hu vagy napi.hu kiemelés, ajánlás a blog.hu blogszolgáltató felületén működő blogunk révén?
A Bognár Stúdió ezen a felületen a gerillamarketing.blog.hu blogján „nyomul”, osztja meg véleményét, javaslatait a világról – a világnak. A blogot Bognár László jegyzi, írja és kezeli.
De válaszolva az iménti kérdésre, egy-egy bejegyzés kiajánlás az Index címszó alatti bármely felületről a nagyon sok száz olvasótól a több tízezer olvasó „megszerzéséig” terjed. Márpedig blogbejegyzéssel ilyen számokat elérni, olvasókat és követőket megnyerni – már ha nem gasztroblogger a szerző – akkor az nem kis teljesítmény.

2017. szeptember 26.

Google minősítések

Bognár Klára sikeres Adwords alapjai és Mobilhirdetés, valamint Mobilwebhelyek vizsgát tett.

2016. március 06.

AdWords szakértő

Bognár Klára sikeres vizsgát tett a Google-nél, így minősített AdWords szakértőként köszönthetjük!
Az AdWords hirdetésekkel kapcsolatban ajánlom elolvasásra:
> Keresőoptimalizálás + AdWords

2016. január 16.

Évfordulók

2016-ban tíz éves lett a SEO-keresőoptimalizálás blogunk (vagyis ez a blog).
387 bejegyzés, 1565 hozzászólás született ezen időszak alatt.
Ugyancsak 2016-ban, egészen pontosan november 7-én, 20 éves lesz a Bognár Stúdió Bt.

2015. november 13.

A televíziós múltam a Mi képernyőnk c. könyvben

Ma könyvbemutatóra voltam hivatalos, ahol is Gerner András – A mi képernyőnk című könyve került bemutatásra (2015., Underground kiadó támogatásával Gerner András magánkiadása), Pécs számos televíziózásban valaha érintett személyisége előtt.
A könyv lapjain a Mecsek TV-ről szóló részben az én főszerkesztői tevékenységemről is szó esik, a fejezetcímnek marketing szempontból kifejezetten örülök, ezt láthatja az olvasó:
Bognár László, a keresőoptimalizálás bajnokának tévés emlékei
és valóban, jönnek az emlékek szépen, sorban.
Persze nem szervetlen ez a cím, hiszen a kilencvenes évek legelején a Mecsek TV-ben ismerkedtem meg a számítástechnikával, a marketing erejével, s ezek néhány év múlva, a saját vállalkozásomban is, már kenyérkeresetem javát biztosították. Másfelől pedig arra utal a cím, hogy az Első Magyar Keresőoptimalizáló Versenyt megnyertem.

Picit bővebben a könyvbemutatóról: > A mi képernyőnk

2012. március

Megkérdeztek – válaszoltam a kamara lapjában

Arról kérdeztek a Dél-Dunántúl Gazdasága c. lap márciusi számában, hogy használom-e és ha igen, akkor miért a kamarai védjegyet.
Ezt a választ adtam, amely a lap online és print változatában is olvasható:

Aki szolgáltatást nyújt, az általában tisztában van azzal, hogy speciális termék az övé. Vagyis olyasmit kínál, ami még nincsen kész, nem látható, nem értékelhető. De a szolgáltatást ígérőnek mégiscsak kell nyújtania támpontot a majdani szolgáltatásáról, cége megbízhatóságáról, már ha komoly, versenyképes piaci szereplőként akar megjelenni a piacon.
Ennek a célkitűzésnek a referenciák közreadása, nyilvánossá tétele, ill. egy olyan megbízható, mindenki által elfogadott szervezet megnevezése szükséges, amely információt tud nyújtani az adott cégről, eddigi tevékenységéről, piaci magatartásáról. Vagyis érdemes biztosítanunk az ellenőrizhetőséget.
Különösen fontos ez, ha a szolgáltatás nem helyhez kötött, azaz nem ismerhető meg személyesen a vállalkozó, a vállalkozás. A Bognár Stúdió szolgáltatása, a keresőoptimalizálás éppen ilyen, hiszen távoli, sőt határon túli ügyfeleket is kiszolgálunk. Ezért jelenítjük meg honlapunkon kamarai tagságunkat, Kapcsolat oldalunkon pedig két nyelven is a Kamara tagja védjegy lenyomatát.

2011. július

A Nemzeti Média- és Hirközlési Hatóság regisztrálta a Jóljárok.hu Magazinunkat

Az új médiatörvény előírásait betartva (jogkövető magatartás) kezdeményeztük a hatóságnál a Bognár Stúdió internetes kiadványának, a Jóljárok Magazin-nak, internetes újság besorolású regisztrációját.
A regisztráció megtörtént.
Egyébként a Nemzeti Média- és Hirközlési Hatóság internetes oldalán (http://www.nmhh.hu/) ellenőrizhető, hogy mely online megjelenésű kiadványok tettek eleget az előírásnak. (Internetes sajtótermékek nyilvántartása – sajtótermékek listája).
A Jóljárok.hu és a magyar állam kapcsolata igazán sokszínű.
A domaint a magyar államtól vásárolta a Bognár Stúdió, így adataink a magyar állam rendelkezésére állnak.


A Jóljárok elnevezés és színvilág védjegyoltalmát (MSZH; MO403278) szintén a magyar államnak benyújtott adatok alapján vásároltam meg.
A Jóljárok.hu-n megjelenő híreink egy részét az állami tulajdont képező MTI-vel történt megállapodás (és adatmegadás) alapján tesszük közzé.
Ezt követte most a regisztrációnk a médiahatóságnál.
De természetesen évente azért is fizetek a magyar államnak, hogy cégadataimat évente nyilvántartsa és elérhetővé tegye.
Örömömre szolgálna, ha az eddig leadott adatmennyiséggel és a befizetett összegekkel a magyar állam úgy gazdálkodna, hogy nekem már ne kelljen se pénzt kiadnom, se regisztrálnom sehol – hanem csak végezzem a dolgom, méghozzá idővel-pénzzel takarékosan!

2011. május 19.

Mostantól MTI híreket is közzéteszünk
a Jóljárok.hu Magazinban

Május 18-án regisztráltuk az Magyar Távirati Irodánál a Bognár Stúdió online kiadványát, a Jóljárok.hu Magazint. A visszaigazolást követően máris elkezdtük az MTI híreiből a válogatást és fel is került jónéhány a Magazin hírek rovatba, a címlapunkon.
A megállapodás alapján a Jóljárok.hu Impresszumában el kellett – és el is helyeztük – ezt a logót:

MTI hírfelhasználó
MTI hírfelhasználó

A Magazin itt érhető el: Hírek, céghírek, magazin

Reklám7, SEO

2011. május 8.

A héten tartották a Reklámszövetség rendezésében az ez évi Reklámhetet. Örömmel tettem eleget a meghívásnak, amely egy kávézással egybekötött nyílt fórumra és egy általam, az online marketing témaköréhez illeszkedő vitaindító megtartására szólt. Pécs belvárosában, a Freskó Café adott otthont a rendezvénynek.

Pécsi Internet Akadémia: a hetedik

A hetedik te magad légy! – szólít fel minket József Attila, s a Pécsi Internet Akadémia léte a tanúm, hogy ezt a felszólítást hárman is úgy értelmeztük, hogy a szakembernek társadalmi felelőssége is van.
Mindenesetre 2010. november 17-én 16 órakor tartjuk az Internet Akadémia hetedik soros és nyilvános űlését az új pécsi Tudásközpontban, „Tudásmegosztás a Tudásközpontban” címmel.
A PIA, vagyis a Pécsi Internet Akadémia független civil szerveződés, amely a közösségek, a civil szerveződések internetes ismeretek megosztásán át történő támogatását tűzte ki célul és teszi is folyamatosan közel két esztendeje.
Ennek érdekében előadásokat tartunk, előadókat hívunk meg, blogot tartunk fenn (blogpecs.hu), ahová bizalmi alapon hívunk és várunk megosztandó tudással rendelkező, „interneten élő” embereket.
A PIA határokon átnyúló szoros kapcsolatokat is ápol. Erejét nem a pénz – soha, egyetlen fillért sem kapott – hanem a benne ügyködő emberek internetes kapcsolati hálója adja.
Személy szerinti részvételem oka: az E-korszakban, amelyben élünk, az internetes kultúra erősödésével a demokrácia és a gazdaságunk is erősödik. Magyarországon a harmadik jobbágyság kialakulását így lehet megakadályozni!

Szubjektív beszámolóm az eseményről: Google keresési trendek a pécsi Tudásközpontban

Kossuth Rádió, Szombat délelőtt c. műsor: a pécsi lakatfalról

2010. augusztus 28.
Az MR1, vagyis a Kossuth Rádió Szombat délelőtt című műsorát is érdekelte a pécsi lakatfal és a virtuális lakatkattintás általam az interneten, blogban nyújtott lehetősége, amelyről magam is mondtam az adás során pár mondatot.
Érdekes volt számomra, hogy a műsor általam hallgatott egy órájában rajtam kívül még két webmarketinges szakember is megszólalt a különböző riportokban. Mondhatnám a webmarketinges szakma ügyesen benyomult a közszolgálati rádió műsoraiba, de természetesen nem erről van szó. Hanem többről!
Arról, hogy az internet már olyan fontos szerepet tölt be a mindennapjainkban, hogy kikerülhetetlen témaként dörömböl a hagyományos média ajtaján.

A témához kapcsolódó néhány link:
A pécsi lakatfal és a virtuális tér

Rádió-beszélgetésre hívtak az MR6 mikrofonja elé

2010. augusztus 02.
Az MR6 (a Magyar Rádió Regionális adása Pécsről) mikrofonja előtt, élő, külső helyszínről, a pécsi lakatfel mellől jelentkezett be Kis Tünde riporter és bombázta Weinreich László reklámszakembert és engem a kérdéseivel. A téma a lakatfal volt, amelynek hónapjává augusztust „neveztem ki”. Erről a lakatfalas szakmai játékról, amely nagyon is komoly, kicsit részletesebben itt:
A pécsi lakatfal és a virtuális tér

Beszélgetést közöl velem a SEO témakörében a HASZON Nőknek magazin ma megjelent száma

2010. március 12.
A Haszon Magazin ma utcára került száma (Haszon nőknek; 2010. március 12.) 62. oldalán Kulcsszavakkal a világhálón című írásában hosszabb beszélgetést tesz közzé az online marketingről és azon belül a SEO-ról. Örömömre
szolgált az a beszélgetést, amit a cikket jegyző lap munkatársával folytattam.

Részt veszünk az V. Moveast Nemzetközi Filmfesztiválon –
webmarketing és CinePécs blog!

2009. augusztus 04.
Az első eset Magyarországon, hogy klaszter rendez nemzetközi filmfesztivált!
A Bognár Stúdió, mint a Dél-Dunántúli Kulturális Ipari Klaszter tagja, megbízást kapott a 2009. október 8-11 között megrendezésre kerülő V. Moveast International Film Festival – első filmes közép-kelet-európai rendezők seregszemléje –  webmarketingjére és a CinePécs blog létrehozására, „vezetésére”.
A mai nappal a blog felállt és megkezdte működését: blog.cinepecs.eu.

Örömömre szolgált, hogy mind a fesztivál díjának nevét – Proxima -, mind annak szlogenjét – Az első, hogy legyen második! – ötletroham keretében jómagam találtam ki (és a csapat ezekre bólintott).

Tiszta Internetet!

Megelégeltem az új divatot, amelynek lényege: RSS csatornából vagy más módon egy webegységbe (általában blogba) gyűjti az általában névtelen honlaptulajdonos egy adott téma gyakran frissülő webegységeiből a tartalmakat, s hirdetéseket helyez ezek mellé.
Ez a jelenség színtiszta lopást jelent, hiszen a copyright jelre fittyet hány a névtelenség homályába burkolózó tolvaj, aki szemérmetlenül jut jövedelemhez mások eltulajdonított munkáján keresztül!

Bővebben:

Már a tolvajt is meglopják az Interneten

Golden Blog 2008

2008. aug.
Megtiszteltetés volt számomra, hogy a HVG felkérésére zsűritag lehettem a Golden Blog 2008 „komplex blog” kategória értékelését végző csapatában.
A megtiszteltetés „El Lobo” nick-nevemen ért, s valószínüleg a Komplex blog fogalmának korábbi kidolgozásával „érdemeltem ki”.
Rekord nagyságú nevezés (mintegy ötszáz blog) és igen jó színvonal jellemezte a versenyt, amelyből „játékosként” én most értelemszerűen kimaradtam.

Nézetem a komplex blogról: A komplex blog
Zsűrízésemről: Golden Blog 2008 – komplex blog kategória, zsűrizés

Elindult az új Jóljárok Magazin béta verziója

2008. máj. 06
A Bognár Stúdió tulajdonában lévő portál új motorral, felfrissült designnal, keresőkre jobban optimalizáltan, 2008. május elsején útjára indult. A tesztüzem során szerzett tapasztalatokat folyamatosan felhasználjuk a továbbépítésben.
A 2004-ben indult Jóljárok.hu, bár a keresőoptimalizálás némely területén jól teljesített, mára már teljességgel elavult, a motorja többet köhögött, mint egészségesen dohogott volna.

Tartalmát tekintve a régi változat jó hírnévre tett szert.

Az Első Magyar Keresőoptimalizáló Versenyt a joljarok.hu/pillangosziv oldal nyerte meg, a HVG által kiírt, 2007. évi GoldenBlokk versenyben a joljarok.hu/blog kategóriája legjobb 20 blogjába került.
Reményeink szerint a Jóljárok.hu 2.0-ás változata jól fogja szolgálni az újabb sikereket és a látogatók igényeit.
Szolgáltatásai között találjuk, egyebek mellett a következőt:

Próbálja ki Ön is!

—-

Upgrade 2008.05.15.
Az új Jóljárok.hu-ról írtak a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara honlapján. (A link sajnos már elérhetetlen – 2018.05.21-én.)

A SEO versenyeiről a szeonyár2008 kapcsán

2008. ápr.13

Újságírók és barátok – szóban, e-mailben, telefonon kérdik: miért nem indul az első SEO verseny első helyezettje a mostani harmadik „megmérettetésen”? (Vagy mégis? Vagy tényleg nem? Esetleg valami gerillamarketinges cselről van szó? A blogszolgáltatók elhatárolódása miatt? És édesanyád akkor hogy is van?…)

Mint Hamlet atyjának szelleme, még ma is úgy bolyonganak a letörölt blogok tárolt változatai a keresőkben.

1) A nagyobb blogszolgáltatók egy része (Freeblog, Blogter, Blog.hu) már az első napokban elhatárolódott a versenytől. A Freeblog egyszerűen, előzetes értesítés nélkül letörölte a versenyblogokat (az enyémet is, amelyet Weinreich Lacival – Netmester – igyekeztünk volna versenyképessé tenni).

Az előzetes értesítés nélküli törlést nem tartom helyénvaló megoldásnak, mert a blogger minden addigi munkája elvész. (Lehet hivatkozni arra, hogy a blogger miért nem menti a munkáját – de pontosan a Freeblogtól történt egyik exportom mutatja, hogy akár a hozzászólások kétharmadát is elveszítheti az ember. Tehát ez az érv is inog.)
Az ezt követően a blog.hu-n nyitott versenyblogot a szolgáltató ugyan nem törölte, de zárolta.

Mindennek több következménye van:

a) versenyhátrány jelentkezik, hiszen egy blog attól lesz egyebek mellett versenyképes, hogy linkek mutatnak rá, a harmadik blognyitás – a korábbi linkek levétele, átdrótozása – már a keresőket is megbolondítja kicsit.

b) a barátok sem találják meg kattintásaikkal, linkjeikkel az oldalt – tehát elveszítjük őket, csökken a látogatottság és a linkerő, nő a versenyhátrány

c) komolytalanná válik a verseny

d) a várható híradás mennyisége az Interneten beszűkül (kiesik az Blogter által kiszolgált Origo, a blog.hu által kiszolgált Index – tehát – a „játékos” oldaláról szemlélve – a verseny egyik várható legnagyobb nyeresége (a versenyről és a versenyzőről szóló hírek) beszűkülnek.

2) A kiírás több pontja vitatható számomra: szubjektív elemek (pl. a spam megítélése), az eredmény pontos helye (Google.com angol, Google.com magyar vagy Google.hu, teljes web vagy magyar opció?), a szabálytalanságok nem azonnali észrevételezése (amely által elvész a védekezés lehetősége is).
Aki kapott már a saját e-mail címéről másik e-mailjére körlevelet, olyan áru reklámjával, amiről még nem is hallott, az tudja, hogy miről beszélek!

A fentiekből következően egy szűk baráti társaság, érdekes fejleményektől kísért minibajnokságáról van szó, amelyen egyszerűen nem indulok el, – blog és honlap törölve -, s elnézést kérek Weinreich Lacitól, hogy mindezt előre nem látva belerángattam, és elnézést kérek net-barátaimtól, akik napokig bolyongtak a neten az éppen aktuális blogot keresve!

Mindemellett nem vitatom, más másképpen láthatja a dolgokat és másképpen dönthetett. Nekik őszintén jó versenyzést kívánok és gazdag szakmai tapasztalatokat!

Kapcsolódó írásom:
Blog és élet: Kedves Freeblog!

Korábbról, más versenyről:
Golden Blog 2007 – a kiírók felelősségéről

Pillangószív: Az Első Magyar Keresőoptimalizáló Versenyről

2007. ápr.

A) Bognár Stúdió reklámügynökség: 2006 LEGJOBB KERESŐOPTIMALIZÁLÓJA The winner of the first Hungarian SEO contest Ezt a címet az Első Magyar Keresőoptimalizáló Verseny első helyezésével nyerte el a honlap-optimalizálás (a keresőoptimalizálás vagy másképpen a SEO) specialistája (*), a Bognár Stúdió reklámügynökség! Honlapunk: Bognár Stúdió Reklámügynökség

1) Miért nyertük meg a versenyt? Jó kérdés, hiszen rendszerházat; tárhelyszolgáltatással rendelkező céget; nagymenőnek kikiálltott bravúr-vállalkozást; a verseny alapját képező domain-nevet megvásárló céget; számos kitűnő, jól felkészült keresőmarketingest és bloggert előztünk meg. A Pillangószív szóra a „fénykorban”, a Google.hu alatt, közel hárommillió szótalálat esett! De a kérdésre is illene válaszolnom! Tehát azért győztünk, mert

a) értünk hozzá mind a stratégia, mind a taktika szintjén

b) mert nem csak a szakirodalmat ismerjük, hanem gerillamarketingben jártas „partizánként” kikutattuk, kikisérleteztük, kikinlódtuk azt, amit csak mi ismerünk

c) és azért is győztünk, mert önzetlen net-barátaink, blogger-barátaink vannak

d) és talán azért, mert értelmet adtunk a jelentéstartalom nélküli szónak, a Pillangószívnek: emberi segítőkészség és civil támogatás (Két kedvezményezettünk volt: a SZEF és Európa Kulturális Fővárosa – 2010, Pécs )

e) mert gép mérte az eredményt, s így nem voltak szubjektív elemek az értékelésben, továbbá a szerencse is mellénk szegődött (vagy legalábbis a pech elkerült bennünket)

2) Igaz-e, hogy nálunk nincs titkárnő és alig van papír? Igaz!

3) Tényleg nem mondjuk meg, hogy ki az a híres honlap-optimalizáló blogger, az a bizonyos El Lobo – A farkas? Tényleg nem!

A Sajtószoba anyagai, a forrás feltüntetésével felhasználhatók, sőt köszönetet mondunk a médiafelhasználásért! Győztes versenyhonlapunk itt: Pillangószív

B) Rólunk írták:

Der Standard (Ausztria): Per Zigarre zur Kulturhauptstadt – Originelle Kulturblogs als Mobilmacher für Pécs 2010

Telitalálók – a keresőoptimalizálás versenyzőiről írtak a Figyelőben

Örömmel vettem kézbe a Figyelő mai, 2007. 10. számát. Mert nem csak a keresőoptimalizálás kerül szóba a Telitalálók c. írásban, hanem bizony rólam, a munkáimról is pörög ott szó. Simon S. András, a cikk szerzője, képet ad a SEO-ról, a keresőoptimalizálás fogalmáról, a magyarországi keresőoptimalizáló versenyekről, elfogadható és tiltott eljárásmódokról… A cikk szerzője az én szavaimból is idéz, (korrekt módon egyébként). Mint a pillangószív verseny győztese jövök szóba – de az írás a linkfelhő verseny győztesével, illetve a verseny kiírójával is megismertet bennünket. És megemlíttetik a SZEF is, amelyet támogattam – és ennek nagyon örülök!

Megosztás a közösségi médiában.