Könyvajánló


Könyvajánló: jó könyv

Marketing

A marketing, az online marketing, az e-marketing, a digitális marketing világáról számos jó könyv lát napvilágot.

A frissen megjelent kötetek közül most kettőt is jó szívvel ajánlunk.

Fojtik János és Veres Zoltán: A Nagy túlélő. Időutazás a marketingben. (Akadémiai Kiadó Zrt, Első magyar nyelvű kiadás, 2012)

A könyv kapcsán blogbejegyzésünk:

» Fojtik-Veres: A nagy túlélő. Időutazás a marketingben.

***

Rekettye Gábor: Marketing a magyar kisvállalatoknak. (Rekettye Gábor; Akadémiai Kiadó Zrt.; 2012. A 2007-ben megjelent Kisvállalati marketing bővített, átdolgozott kiadása 2012.)

A könyv rövid ismertetője szakmai blogunkban:

» Rekettye Gábor marketing könyve és a valóság

Ezúton is köszönetet mondunk Rekettye professzor úrnak, hogy a számos példát felvonultató könyvének egyik példájának az egyik blog bejegyzésünket választotta!

Számunkra megtiszteltetés volt!

Politika, társadalom

Csepeli György: A hatalom anatómiája.

Blog bejegyzésem szélsőjobbosok számára nem ajánlott, nyugalmukat súlyosan megzavarhatja, hogy magyar népdalt roma és fekete ember együtt énekel, Semlyén Zsoltról nem hangzik el semmi jó, és mindezeken felül még Kassák Lajos is szóba kerül.

Mindez Csepeli György könyve kapcsán. Jó könyv!

» KÖNYV. CSEPELI GYÖRGY: A HATALOM ANATÓMIÁJA

***

Valuch Tibor: A jelenkori magyar társadalom
(Osiris, Budapest, 2015.)

Tények, adatok a magyar valóságról a rendszerváltástól napjainkig, nem egyszer sokkoló adatok. A könyvben átfogó képet kapunk a történész szemszögeiből a jelenről. Migrációs helyzet, a társadalom rétegződése, viszonyai, elöregedése, a politika lépései… nehéz volna felsorolni.
Az ajánlás apropója: minden szakma haszonnal forgathatja, ha tudni szeretné, kiknek dolgozik.

» Keresőoptimalizálás és társadalom