A Bognár Stúdió küldetése

A küldetés célja, hogy segítsen ügyfeleinek kialakítani és megvalósítani egy digitális stratégiát, amely magában foglalhatja a weboldal optimalizálását, a keresőmotor-optimizálást (SEO), a fizetett hirdetéseket (PPC), a közösségi média kezelést és ha szükséges az email marketinget.

Az online marketing munka sikere azon múlik, hogy képesek vagyunk-e

  • a célcsoport megfelelő megértésére,
  • az üzenetek hatékony kommunikálására
  • az online jelenlét erősítésére.

Ezáltal javítjuk ügyfeleink számára az értékesítést, növeljük a bevételét és erősítjük a márkahírnevét, a goodwillt.

A Bognár Stúdióról

Az állam adóváltoztatási jogának – évtizedes távlatokban gondolkozva – folyamatosan voltunk és vagyunk kitéve. Lehetünk egyéni vállalkozók társakkal, lehetünk betéti társaság bel- és kültagokkal, a lényeg nem változik. A vállalkozási forma a józan ész követelményei, küldetésünk teljesíthetősége és az állami adóéhség egyensúlyával változott, változik és lehet, még változni is fog.
Hol a hivatalos cégnév, hol a választható fantázianév a múlt század kilencvenes évei óta: Bognár Stúdió.

A keresőmarketing hogyan szolgálhatja a küldetést?

SEM (Search Engine Marketing) röviden a keresőmarketing fogalmát jelöli, amely a keresőmotorokban való hirdetést és optimalizálást jelenti. A keresőmarketing célja, hogy növelje a weboldalak látogatottságát és az online értékesítést a keresőmotorokban történő jobb megtalálhatóság révén. A keresőmarketing magába foglalja az SEO (Search Engine Optimization) és a PPC (Pay-per-click) hirdetések kezelését is.

Az SEM a következő módon szolgálhatja a küldetést:

  1. Növeli a látogatószámot és az eladásokat: Az SEM segítségével az üzlet tulajdonosa növelheti az online láthatóságot, amely növelheti a weboldal látogatószámát, és az eladásokat is.
  2. Célzott reklámozás: Az SEM lehetővé teszi az üzlet tulajdonosának, valamely szervezetnek, hogy célzott hirdetéseket jelenítsen meg a keresőmotorokban, amelyek a célközönségükre szabottak. Ez növelheti a hirdetések hatékonyságát és csökkentheti a hirdetések árát.
  3. Növeli a márkahírnevet: Az SEM segíthet az üzlet tulajdonosának abban, hogy növelje a márkája ismertségét. Az üzlet tulajdonosa képes arra, hogy a márkanevet és a logót megjelenítse a keresőmotorokban, amelyek növelhetik a márkahírnevet és az ügyfélbizalmat.
  4. Rugalmas költségvetés: Az SEM lehetővé teszi az üzlet tulajdonosának, hogy rugalmasan alakítsa a hirdetési költségvetését, így képesek az üzlet céljaival és a rendelkezésre álló költségvetéssel összhangban állítani a hirdetéseket.

Társadalmi felelősségvállalás

Társadalmi felelősségvállalás a küldetésben - Bognár Stúdió

Hozzáértésünket már 2006-ban bizonyítottuk ország-világ előtt, az első magyar keresőoptimalizáló verseny megnyerésével.
Már akkor megmutatkozott, hogy küldetésünkben nem csak szakmai elemek érvényesülnek.
A versenyprogramunkat a Pécs 2010-es Európa Kulturális Fővárosa program és egy civil szervezet támogatására ajánlottuk.
Társadalmi felelősségvállalásunk keretében ingyenes lehetőséget biztosítottunk a felületeinken való megjelenésre támogatásra méltó társadalmi csoportoknak. Például: Menhely alapítvány – Budapest. Hajléktalanok.

A zöld mozgalmak támogatása érdekében számos rendezvényen vettünk részt és adtunk hírt azokról. Például: Atomlétesítmények és marketingháború.

Hatás a településre, megyére, régióra

Egy ügynökségnek általában szükségszerűen pozitív hatásai vannak a településre, régióra vagy megyére, ahol él vagy dolgozik. Ezek a hatások a következők lehetnek:

  1. Gazdasági hatások: Az ügynökség által nyújtott szolgáltatások növelhetik a vállalkozások termelékenységét és hatékonyságát, ezáltal hozzájárulva a helyi gazdaság növekedéséhez.
  2. Kulturális hatások: Az ügynökség munkatársai lehetnek aktív tagjai a helyi közösségnek, részt vesznek a helyi rendezvényeken, támogatják a helyi sportklubokat, színházakat, művészeti csoportokat stb. Az ügynökség így hozzájárulhat a helyi kultúra és identitás fejlődéséhez.
  3. Innovációs hatások: Az ügynökségek által nyújtott szolgáltatások gyakran új és innovatív megoldásokat tartalmaznak, amelyek hozzájárulhatnak az adott terület fejlődéséhez és innovációhoz.
  4. Marketing hatások: Az ügynökség munkájának eredményeként a helyi vállalkozásoknak lehetősége nyílik arra, hogy hatékonyabban és eredményesebben értékesítsék termékeiket és szolgáltatásaikat, ezáltal javítva a helyi gazdaság helyzetét.
  5. Társadalmi felelősségvállalás: Az ügynökségeknek lehetőségük van arra, hogy vállalják a társadalmi felelősségvállalásukat, például támogassák a helyi jótékonysági szervezeteket vagy részt vegyenek a környezetvédelemmel kapcsolatos programokban.

Látható, hogy az elméleti megközelítés darabjai megjelentek munkánk három évtizedében. A válság éveiben Baranya vállalkozói számára a Pécs-Baranyai Kereskedelmi és Iparkamara előadássorozatot szervezett vállalkozók részére. E programban gerillamarketinget ismertető előadások ingyenes megtartásával vettünk részt Mohácstól Szigetvárig több településen.

Társadalmi kapcsolatok

A Bognár Stúdió és a vállalkozást vezető Bognár László számtalan ponton kapcsolódik a társadalomhoz.

  1. Ügyfelek: Az online marketing szakértők legfontosabb kapcsolata az ügyfelekkel van, akiknek segítenek a digitális marketing stratégiák kidolgozásában és a kampányok kezelésében. A Bognár Stúdió ügyfelei a KKV szektorból kerülnek ki és különböző iparágakban az ország különböző területein dolgoznak.
  2. Együttműködő partnerek: Miként az online marketing szakértők, így mi is gyakran dolgozunk együtt más szakértőkkel, például webfejlesztőkkel.
  3. Szakmai hálózatok: Az online marketing szakértőknek lehetnek kapcsolataik más szakértőkkel és szervezetekkel a digitális marketing területén, akikkel tudnak tapasztalatokat, ötleteket és erőforrásokat megosztani. Hosszú távú együttműködő partnerünk a Netmester Produkció, a Pannon Klaszter, a Forlong és a Pécsi Internet Akadémia, mely utóbbinak alapító tagja Bognár László is.
  1. Konferenciák és meetupok szervezői: Meetingek, vizsgák a Google szervezésében.

Ezen kapcsolatok segítségével hatékonyabban tudjuk kezelni az ügyfelek kampányait, és fejleszteni tudjuk a szakmai tudásukat és tapasztalataikat.

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .