Ezért használj gerillamarketinget

Milyen érvek hatékonyak, ha meg akarunk győzni valakit, alkalmazzon gerillamarketinget
A gerillamarketing egy hatékony és kreatív módszer arra, hogy célcsoportunk figyelmét felkeltsük és megszólítsuk. A hagyományos reklámokkal ellentétben a gerillamarketing nem a tömegeket célozza meg, hanem inkább a célzott, szűkebb közönséget próbálja megszólítani. Ez a fajta marketing nagyon jól működhet, ha meggyőzni akarunk valakit vagy valakiket.
Az egyik legfontosabb érv a gerillamarketing mellett az, hogy sokkal olcsóbb, mint a hagyományos reklámok. Nem kell drága tévés vagy rádiós időt vásárolnunk, és nem kell hatalmas plakátokra vagy óriás poszterekre költenünk. A gerillamarketing sokszor csak egy jó ötletet és némi kreativitást igényel, ami viszont nem kerül sokba.
A reklámgyűlölet a gerillákat segíti
Ezen kívül a gerillamarketing sokkal nagyobb figyelmet vonz, mint a hagyományos reklámok. Az emberek gyakran elfelejtik vagy elkerülik a hagyományos reklámokat, mert már annyira átjárják őket. Viszont ha valami új és meglepővel találkoznak az utcán vagy az interneten, sokkal jobban megmarad bennük, az emlékezetükben.
Az is fontos érv a gerillamarketing mellett, hogy nagyon jól lehet vele szólni azokhoz az emberekhez, akiket valóban érdekelhet a termékünk vagy szolgáltatásunk. Mivel ezeket az embereket előzetesen már beazonosítottuk, könnyebb olyan üzeneteket küldeni nekik, amik valóban hatásosak lehetnek rájuk.
Sokszínűség, sokoldalúság a nagy ötlet köré
A gerillamarketingnek az is nagy előnye, hogy rendkívül sokféle formában lehet alkalmazni. Lehet például flashmobot szervezni, vagy érdekes és vicces videókat készíteni. Lehet graffiti festeni az utcán, vagy akár egy kis ingyen termékmintát osztogatni az embereknek. Csak a képzeletünk szabhat határt annak, hogy mit hozunk létre.
Végül de nem utolsó sorban a gerillamarketing nagyon jól működhet akkor is, ha egy bizonyos csoportot szeretnénk megcélozni. Például ha fiatal felnőtteket vagy hipstereket szeretnénk elérni, akkor egy vicces és trendi gerillakampány biztosan hatékony lesz náluk.
Összességében tehát a gerillamarketing egy remek eszköz lehet arra, hogy hatékonyan meggyőzzük az embereket valami iránt. Olcsóbb és hatékonyabb is lehet a hagyományos reklámoknál, és sokkal jobban felkeltheti a célcsoport érdeklődését. Ha tehát sikeresen szeretnénk meggyőzni valakit vagy valakit valami iránt, mindenképpen érdemes fontolóra venni a gerillamarketing alkalmazását.