Két új infografika: on-site és off-site SEO

Az infografika átláthatóbbá, áttekinthetőbbé teszi az olvasó számára a cikkek, blogbejegyzések tartalmát. Vagyis egy kifejezetten keresőbarát megoldás az infografika alkalmazása a keresőmarketing során.
Ma két ilyent is útjára bocsátottam: on-site SEO; off-site SEO elnevezéssel.

On-site SEO infografika

On-site SEO (on-page SEO) infografika

A kép magyarázata így fest:

Az on-site SEO egy webhely elemeinek optimalizálásának folyamata, hogy javítsa a rangsorolását a keresőmotorok eredményoldalain (SERP). Az infografika a következő helyszíni SEO feladatokat sorolja fel:

  • Meta title: A weboldal címe, amely megjelenik a keresőmotorok eredményei között.
  • Meta leírás: A weboldal rövid leírása, amely megjelenik a keresőmotorok eredményei között.
  • URL: A weboldal webcíme.
  • Belső hivatkozások: hivatkozások egy webhely egyik oldaláról ugyanazon a webhelyen egy másik oldalra.
  • Képoptimalizálás: Képek optimalizálása keresőmotorok számára alternatív szöveg hozzáadásával és leíró fájlnevek használatával.
  • Alt text: Leíró szöveg, amely egy képhez van társítva, és akkor jelenik meg, ha a kép nem tölthető be.
  • Tartalomoptimalizálás: A célközönség számára releváns, jó minőségű, informatív tartalom készítése.
  • Mobilbarátság: annak biztosítása, hogy a webhely könnyen használható legyen mobileszközökön.
  • Betöltési sebesség: A webhely optimalizálása a gyors betöltés érdekében.

Az infografika készítőjének logoja – Bognár Stúdió, a keresőoptimalizáló – kiemelten szerepel. Tehát aki átveszi a „művet”, az mindjárt reklámot is csinál.

E feladatok elvégzésével a webhelytulajdonosok javíthatják webhelyük láthatóságát a keresőmotorok eredményei között, és több látogatót vonzanak webhelyükre.

Kapcsolódó bejegyzés szakmai blogunkban:

Az on-page SEO fogalma, összetevői, példák

Off-site SEO infografika

Off-site SEO (off-page SEO) infografika

Erről a képről ezt olvashatjuk le:

Fogalom (Concept)

  • Külső tényezők (External factors): Off-site SEO

Cél (Goal)

  • Külső tényezők (External factors):
    • Növelni a láthatóságot (Increase visibility)
    • Elérni egy jobb pozíciót a keresőmotorok találati oldalain (Achieve a better position in search engine results pages)

Linképítés (Link building)

  • Vendégblogolás (Guest blogging)
  • Cikkírás (Article writing)
  • Infografika készítés (Infographic creation)
  • Sajtóközlemények írása (Press release writing)
  • Közösségi média marketing (Social media marketing)
  • Fórumokon való részvétel (Forum participation)
  • Hivatkozások gyűjtése (Link collection)

Az infografika az Off-site SEO fogalmát és céljait mutatja be. A Külső tényezők (External factors) az Off-site SEO-t jelentik, amelynek célja a láthatóság növelése és a jobb pozíció elérése a keresőmotorok találati oldalain. A Linképítés (Link building) az Off-site SEO egyik legfontosabb eleme, amelynek során a weboldal más weboldalakról származó hivatkozásokat szerez. Az infografika felsorolja a Linképítés leggyakoribb taktikáit.

Íme néhány további gondolat az infografikával kapcsolatban:

  • Az infografika jól mutatja be az Off-site SEO fogalmát és céljait.
  • A Linképítés taktikái jól ábrázoltak.
  • Az infografika hasznos lehet a weboldaltulajdonosok és a SEO-szakemberek számára.
  • Az ábráról könnyen leolvasható, hogy a Bognár Stúdió készítette.

Kapcsolódó tartalom:

Az off-page SEO fogalma, összetevői, tippek

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .