Keresett témák a keresőmarketingben

Keresőmarketing és analitika - Bognár Stúdió
Keresőmarketing és analitika

A keresőoptimalizálás (SEO) és a hirdetések (PPC) az élen

A keresőmarketing eszközei közül az interneten érdeklődők körében a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett keresőmarketing (PPC) hirdetések témái a legnépszerűbbek. A látogatók motivációja a saját honlapjuk, blogjuk, webáruházuk eredményességének javítása.

A SEO, magyarul a keresőoptimalizálás kifejezés értelme és jelentése a weboldalak keresőmotorokban való organikus megjelenésének javítása. 

Azok a weboldalak teljesítenek a legjobban a Google találati listájában (SERP), amelyek a három kategóriában jobb értékekkel rendelkeznek, mint a versenytársak.

A SEO, a keresőoptimalizálás három fő területe:

  • technikai SEO,
  • tartalom optimalizálás,
  • linképítés.

Azok a weboldalak teljesítenek a legjobban a Google találati listájában (SERP), amelyek a három kategóriában jobb értékekkel rendelkeznek, mint a versenytársak.

A PPC hirdetések készítése (pl. Google hirdetések) az a folyamat, amely során a cégek hirdetéseket helyeznek el a keresőmotorok találati listájának általában első oldalain.

A keresőmarketing alapok témái

Az online marketing és keresőmarketing ügynökségek számos témával foglalkozhatnak, hogy segítsék ügyfeleiket a digitális térben való jelenlét és növekedés terén. Itt van néhány témajavaslat, amelyeket egy ilyen ügynökség feldolgozhat:

  1. Keresőoptimalizálás (SEO): Az SEO az organikus keresési eredményekben való jobb rangsorolás elérése érdekében történő optimalizálást jelenti. Ebben a témában segíthetsz ügyfeleidnek az optimális kulcsszókutatásban, a tartalom optimalizálásában, a webhelytechnikai javításokban és más SEO stratégiák kidolgozásában.
  2. Keresőhirdetések (SEM): A keresőhirdetések olyan fizetett hirdetések, amelyeket a keresési eredmények között vagy más webhelyeken jelenítenek meg. Ebben a témában segíthetsz ügyfeleidnek hatékony kampányok tervezésében és kezelésében a Google Ads vagy más keresőhirdetési platformokon.
  3. Tartalomszórás, Content Marketing: A tartalomszórás, másképp SEO content célja értékes tartalmak létrehozása és terjesztése a célközönség felé. Ez magában foglalhatja blogbejegyzések, cikkek, videók, infografikák és más tartalomformátumok készítését. Segíthetsz ügyfeleidnek a tartalomstratégia kidolgozásában, tartalomtervezésben és tartalommarketing kampányok vezetésében.
  4. Közösségi média marketing: A közösségi média platformok fontos csatornák lehetnek az ügyfelek eléréséhez és az online jelenlét erősítéséhez. Ebben a témában segíthetsz ügyfeleidnek a közösségi média stratégia kidolgozásában, tartalmak létrehozásában, hirdetések kezelésében és a közösségi média analitika értelmezésében.
  5. E-mail marketing: Az e-mail marketing hatékony módszer az ügyfelekkel való kapcsolattartásra és a konverziók növelésére. Segíthetsz ügyfeleidnek az e-mail automatizálás beállításában, hatékony e-mail kampányok tervezésében és az eredmények elemzésében.
  6. Webanalitika és mérés: Az online marketing eredményeinek mérésére és értékelésére van szükség a hatékony stratégiák kidolgozásához. Ebben a témában segíthetsz ügyfeleidnek a webanalitikai eszközök beállításában, adatok elemzésében, jelentések készítésében és a stratégiák finomhangolásában.

Ez csak néhány példa a sokféle témára, amelyeket egy online marketing és keresőmarketing ügynökség feldolgozhat. Fontos, hogy az ügyfelek igényeire és céljaira szabjátok a szolgáltatásaitokat, és mindig lépést tartsatok a digitális marketing területén tapasztalható változásokkal.

Néhány fontosabb fogalom definíciója

Mi a kulcsszó?

A kulcsszó azokat a szavakat jelenti, amelyek a szöveg témáját vagy résztémáit nevezik meg. A tartalom lényegi elemére irányítják a figyelmet, a szövegben lévő kulcsszók kiemelésével felvázolhatjuk a témahálózatot. A kulcsszó (angolul keyword) vagy keresőszó a keresőoptimalizálásban (SEO) használt leggyakoribb kifejezés. Ez az a szó, amit beírva a keresőmotorba (például Google) releváns találatokat kaphatunk

Mennyi az ideális számú kulcsszó egy oldalon?

Az ideális számú kulcsszó egy honlapoldalra vonatkozóan nem létezik. Azonban fontos, hogy az oldal tartalma releváns legyen a keresett kulcsszóval és ne legyen túl sok kulcsszó az oldalon. Az oldal tartalmának relevanciája és minősége fontosabb, mint a kulcsszavak száma.

Mi az organikus keresési eredmény?

Az organikus keresési eredmény az a találati lista, amelyet a keresőmotorok ingyenesen jelenítenek meg a felhasználóknak. Az organikus találatokat nem lehet megvásárolni, és azokat nem befolyásolják a fizetett hirdetések. Az organikus találatok rangsorolása az algoritmusok által történik, amelyek figyelembe veszik a webhely tartalmát és az oldalra mutató linkek minőségét is

Mi a konverzió?

Az online marketingben a konverzió jelentése egy olyan esemény, amit a weboldalra érkező látogató hajt végre, és valamilyen üzletileg / marketing szempontból fontos cél elérését szolgálja. Például vásárlás, regisztráció, feliratkozás letöltés vagy bármilyen olyan tevékenység, amelyet a céges célkitűzések eléréséhez tartunk szükségesnek. A konverzió az a cselekvés, amit a marketing üzenet címzettje végez el a vállalkozás által kívánt módon.

Mi a webanalitika?

A webanalitika alatt az internethasználat során keletkező adatok gyűjtését, mérését és jelentések készítését értik. Egy összetett statisztika, amelynek segítségével precíz és testreszabott elemzést lehet készíteni egy weboldal látogatottságáról.

Témánkba vág:

Bognár Klára

Impresszió online marketing – analitika

„A vevőszerzés is az analitikával kezdődik.”

— Bognár Klára, online marketing manager

Bognár László

Digitális és online marketing, keresőmarketing ügynökség
„Ha Ön a keresőmarketinget érintő valamilyen problémájára keresi a választ, akkor ezen a honlapon jó helyen jár.”

— Bognár László, keresőmarketing specialista

Szólj hozzá

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.